Մայրենի 27.09

Գրի՛ր մեկ բառով։ Բոլոր բառերն սկսվում են ե տառով։
Երեք անկյուն ունեցող-եռանկյուն
թռչունների խումբ-երամ
ոչ ծեր-երիտասարդ
երգեր երգող-երգիչ
շաբաթվա երկրորդ օրը-երեքշաբթի
նորածին տղա կամ աղջիկ-երեխա
նախորդ օրը-երեկ
մարդու գլխի առջևի կողմը-երես
վախի զգացում-երկյուղ
շաբաթվա առաջին օրը-երկուշաբթի

Գրի՛ր, թե քանի հնչյուն և քանի տառ ունեն հետևյալ բառերը․
Օրինակ՝ երես- 4 տառ, 5 հնչյուն
երբ- 3 տառ, 4 հնչյուն
երեխա- 5 տառ, 6 հնչյուն
հասցե-5 տառ, 5 հնչյուն
շերամ-5 տառ, 5 հնչյուն
երկիր-5 տառ, 6 հնչյուն
երեկո-5 տառ, 6հնչյուն
գրեթե-5 տառ, 6 հնչյուն
րոպե-4 տառ, 4հնչյուն

 

Շարունակի՛ր՝ ըստ օրինակի։
Ընկնում եմ Ընթերցում եմ Ընթրում ․եմ․․․

Ընկնում ես
Ընթերցում ․․ես․․․․ Ընթրում ․ես․․․․
Ընկնում է ընթերցում ․․է․․․․ Ընթրում ․․է․․․

Վանկատի՛ր տրված բառերը։
կապույտ-կա-պույտ
կանաչ-կա-նաչ
դեղին-դե-ղին
վարպետ-վար-պետ
աղավնի-ա-ղավ-նի
ուրախանալ-ու-րա-խա-նալ
աչագիլ-ա-չա-գիլ
բարձրանալ-բարձ-րա-նալ

Փոխելով բառի առաջին տառը՝ կազմի՛ր նոր բառեր․
բուռ-ծուռ,լուռ,նուռ,դուռ
տեր-ծեր,մեր,ձեր,վեր
Լոր-քոր,հոր,մոր

Փոխելով բառի մեջտեղի բառեը՝ կազմի՛ր նոր բառեր․
սեր-սուր,սար
լուր-լոր,լար
բուռ-բառ,բեռ

Փոխելով բառի վերջին տառը՝ կազմի՛ր նոր բառեր․
մութ-մուր, մուկ, մուխ
սան-սար, սաղ, սալ, սագ
մեկ-մեր, մեխ, մեջ

Կարդա՛ տեքստը։ Հատուկ անունները գրի՛ր մեծատառով։
Շատ եմ սիրում ճամփորդել Հայաստանում։ Ահա Երևանից մեկնում եմ Սևան։ Ճանապարհի ձախ կողմում Արագած լեռն է և Արալեռը։ Իսկ աջ կողմում երևում են Գութանասար ու Աժդահակ լեռները։ Շուտով կհասնեմ Հրազդան, իսկ այնտեղից դեպի Սևանա լիճ քիչ ճանապարհ է։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով