1․Ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփում

Ես այս տարի դպրոցում ստացել եմ լիքը գիտելիքներ։Ես անցած տարի  սովորել եմ ուրիշ դպրոցում ։Մենք մեր  դպրոցում աշխատում ենք համակարգիչներով և այլ բաներով։Մենք այս տարի  գնացել ենք բարձունք հաղթահարելու, գինի սարքելու և մենք գնացել էնք Կոմիտասի տուն թանգարան մենք իմացել ենք Կոմիտասի  կյանքը իմանալու, սա կարող եք տեսնել իմ ճամփորդությունների կարգում ։Մենք այս տարի մաթեմատիկայից անցել ենք հռոմական թվերը և լիքը խնդիրներ ։  Մենք  Աթաբեկ Խնկոյանի  հեքիաթներից անցել ենք <<Ագռավն  ու աղվեսը>>, <<Մկներ ժողովը>> ։Մենքարել ենք Կաքավիկ ռադիոն ։ Մեր  մոտ  նոյեմբերին եղել է վաճառքի օր։Մեր տոնկատարության համար իմ ընկերների մայրիկներն են եկել, մոմ ենք սարքել, իմացել ենք որ չի կարելի կռվել իրար հետ։Մենք դրել ենք թթու ։ Ես թթուդրիկին իմացա, թե ինչպես են թթու դնում։ Մենք այս տարի մեր տոնածառը  հավաքել ենք օղակի  վրա և կախել ենք վերևից ։Ես և իմ ընկերները շատ լավ ենք սովորում։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով